Formulare anunt, detaliile care fac diferenta

Alegerea unui titlu bun
Titlul anuntului, este cu siguranta cel mai important aspect, este ceea ce potentialii cumparatori vad in categorii si in urma rezultatelor de cautare. In functie de atractivitatea titlului, se decid daca merita vizualizata pagina anuntului si datele de contact.

In mod implicit, atunci cand se executa o cautare pe chilipirim.ro, titlul anuntului trebuie sa contina cuvinte descriptive care detaliaza cat mai exact ceea ce oferiti.

Titlul trebuie să fie scurt, concis si ar trebui sa descrie cu acuratete ceea ce este oferit in anunt.

Nu recomandam sa folositi in titlu fraze generice, precum:

“De vanzare” sau “Cea mai bun Oferta”,

deoarece nu ofera cumparatorilor o idee asupra produsului sau serviciului propus, astfel incat vor fi sanse mici ca acestia sa acceseze link-ul si implicit sa cumpere.

Exemplu: Daca ai de vanzare un apartament cu 3 camere in zona B-dul Stefan cel Mare, titlul anuntului va fi de forma “Stefan cel Mare, apartament 3 camere” si se vor evita titluri precum “Vand apartament de lux”, “Oferta limitata” etc.

Alegerea celei mai bune descrieri
Formularea corecta a unui anunt poate fi diferenta intre a incheia vanzarea sau nu. Este important sa va puneti in pozitia cumparatorului si intrebati-va ce informatii ar trebui sa contina descrierea pentru a cumpara.

Anunturile cu putine detalii rareori au sanse de reusita, in timp ce anunturile cele mai de succes sunt cele care includ o multime de informatii, cu descrieri clare si fotografii, care raspund la intrebarile clientilor inainte ca acestia sa o faca. In general, cu cat detaliati mai multe informatii in descrierea anuntului, ajutati cumparatorii sa ia o decizie, fara a fi nevoie sa va contacteze pentru clarificari suplimentare – asta in cazul cel mai fericit.

De evitat
Ortografia si semnele de punctuatie sunt la fel de importante, un anunt cu greseli de scriere poate lasa o impresie gresita cumparatorilor care vor trece la urmatorul anunt. Cel mai probabil, vor cumpara de la concurenta daca acestia au un anunt bine formulat.

Fotografii si prezentare video
Incarcati doar fotografi relevante, clare, care au scopul de a veni in ajutorul descrierii ca o extensie. Doar pentru faptul ca puteti adauga 8 poze in continutul anuntului nu trebuie sa o luati ca si o obligativitate. Prezentarea video este valoroasa daca “montajul” este realizat de un profesionist. Daca vindeti un telefon, laptop, gps etc., de preferat ar fi sa adaugati un review existent pe youtube, creat de o companie de profil.

Feedback
Anuntul inregistreaza un numar consistent de vizualizari si totusi nu vindeti, o prima concluzie ar trebui sa va dea de gandit:
1. Cel mai probabil, titlul anuntului a fost formulat corect, insa descrierea este scurta sau nu este relevanta.
2. Pretul este prea mare. In general, este bine sa stabiliti un pret mai mare decat va asteptati real sa primiti pentru a lasa loc la negocieri, dar nu sa exagerati.
In aceasta situatie, recomandam sa imbunatatiti descrierea si sa analizati oferta competitorilor pentru a stabili daca pretul cerut este unul competitiv. Daca pretul este prea mare va poate alunga cumparatorii.

Ai si tu o bicicleta, o casa sau masina de vanzare? Adauga anuntul tau gratuit! Pe Chilipirim.ro ai la dispozitie o piata importanta de cumparatori si poti vinde rapid.

Mult succes!